فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پرتغال حریف چک در یک چهارم شد/ تحقیر هلند با سه شکست - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم ملی پرتغال با پیروزی برابر هلند حریف چک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای اروپا شد.

تیم ملی پرتغال در سومین شب مرحله گروهی جام ملتهای اروپا موفق شد تیم هلند را با نتیجه دو بر یک از پیش‌رو برداشته تا با 6 امتیاز راهی مرحله حذفی شود.

این نتیجه در شرایطی ثبت شد که پرتغال در نیمه نخست تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم دو تیم بازی تقریبا پایاپایی را به نمایش گذاشتند، هر چند که باز هم تعداد موقعیتهای گل تیم پرتغال بیش از حریف بود.

در نیمه نخست رافائل فان‌در فارت کاپیتان تیم هلند در یکی از معدود پاسهای آرین روبن در این رقابتها، فرصت خوبی را برای شوتزنی به دست آورد که در نهایت این ضربه سرکش کاپیتان هلند به زیبایی در دقیقه 11 وارد دروازه پرتغال شد. با این حال 17 دقیقه بعد کریستیانو رونالدو در شرایطی تک به تک قرار گرفت که توانست در این صحنه نخستین گل خود در این تورنمنت وگل تساوی تیم کشورش را در این بازی وارد دروازه هلند کند.

در نیمه دوم با وجود اینکه هلند بهتر از نیمه نخست بازی کرده بود اما باز هم برتری از آن پرتغال بود. در دقیقه 75 و در یکی از موقعیتهایی که نصیب پرتغالی‌ها شده بود، رونالدو توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه هلند کند.

در دقیقه 83 هم رافائل فان‌درفارت ضربه زیبایی را روانه دروازه پرتغال کرد که این ضربه به تیر دروازه پرتغال اصابت کرد. در ادامه تلاش بازیکنان هلند برای تغییر نتیجه بی نتیجه باقی ماند تا هلند با سه شکست وداعی تحقیرآمیز با جام چهاردهم داشته باشد.

پرتغال با این پیروزی شش امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده دوم گروه دو حریف چک در مرحله یک چهارم شد.

محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه متالیست خارکیف اوکراین

هوا: صاف، 24 درجه سانتی‌گراد، رطوبت 48 درصد

داور: نیکولا ریتزولی (ایتالیا)

ترکیب دو تیم:

پرتغال: روی پاتریسیو، آلوس، پپه، کونترائو، پریرا، ولوسو، موتینیو، میرلس (کاستودیو 72)، نانی (رولاندو 87)، رونالدو، پوستیگا (اولیویرا 64)

هلند: استکلنبرگ، فان در ویل، ماتییسن، ولار، ویلمز (آفلای 67)، دی یونگ، اسنایدر، روبن، فان در فارت، هونته‌لار، فان پرسی

مالکیت توپ: هلند 59 درصد - پرتغال 41 درصد


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب