فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


صعود اسپانیول و والنسیا به جمع هشت تیم پایانی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

VALENCIA, SPAIN - JANUARY 05:  Ever Banega (L) of Valencia competes for the ball with Trochowski of Sevilla

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با صعود والنسیا، لوانته و اسپانیول پیگیری شد.

سه بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا روز چهارشنبه برگزار شد تا چهره‌ی سایر تیم‌های راه یافته به مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌ها مشخص شود.

اسپانیول در حالی که میزبان کوردوبا بود در پایان حریف خود را با نتیجه 4 - 2 شکست داد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2 -1 به سود کوردوبا به پایان رسیده بود و به این ترتیب در مجموع دو دیدار اسپانیول با نتیجه 5 - 4 پیروز شد و گام به مرحله بعد گذاشت.

لوانته نیز موفق شد در خانه با 4 گل تیم دسته دومی آلکورکون را در هم بکوبد و با وجود پیروزی 2 - 1 آلکورکون در دیدار رفت، لوانته در مجموع دو دیدار با نتیجه 5 -2 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در دیدار سوم نیز سویا در خانه با نتیجه 2 -1 مقابل والنسیا به برتری دست پیدا کرد اما به دلیل پیروزی 1 - صفر والنسیا در دیدار رفت، این والنسیا بود که به دلیل گل زده در خانه حریف از این مرحله عبور کرد و به یک چهارم نهایی رسید.

Miguel Brito (L) of Valencia competes for the ball with Manu del Moral of Sevilla

در دو دیدار باقی مانده این مرحله، روز جمعه اوساسونا میزبان بارسلونا خواهد بود و اتلتیک بیلبائو از آلباسته پذیرایی می‌کند. دیدار رفت دو تیم بارسلونا و اوساسونا در نوکمپ با برتری 4 - صفر بارسلونا به پایان رسیده بود و آباسته و اتلتیک بیلبائو نیز در دیدار رفت به تساوی بدون گل دست یافته بودند.

شاگردان گواردیولا در صورت صعود احتمالی به مرحله‌ی بعد باید به مصاف رئال مادرید بروند و به این ترتیب فوتبالدوستان شاهد دو ال کلاسیکوی دیگر خواهند بود.


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 3:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب