فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام باشگاههای آسیا 2010 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

دیدار دو تیم سپاهان ایران و الشباب عربستان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در هفته نخست از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان تیم الشباب میزبان سپاهان ایران بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار از گروه سوم برگزار شد که سید جلال حسینی گل سپاهان و فیصل در دقیقه 70 گل الشباب را به ثمر رساند.

داور وسط این دیدار از کشور قطر بود. در این دیدار سپاهانی‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند که ابراهیم توره به تنهایی با از دست دادن سه موقعیت تک به تک بیشترین فرصت‌ها را از دست داد.

امیر قلعه‌نویی در این دیدار دو تعویض انجام داد که حسین پاپی به جای جعفرپور و آل نعمه به جای جمشیدیان وارد زمین شدند.

در همین گروه و در دیگر دیدار، تیم العین امارات در زمین خود یک بر صفر مغلوب پاختاکور ازبکستان شد.

در هفته نخست مرحله گروهی، تیم‌های ایرانی استقلال، مس و ذوب آهن حریفان خود را شکست دادند.


[ جمعه 88/12/7 ] [ 1:27 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال مس، سومین نماینده تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم با پیروزی بر تیم الاهلی امارات، با اقتدار کارش را در این مسابقه‌ها آغاز کرد.

در دومین روز از هفته نخست مسابقه‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، امشب (چهارشنبه پنج اسفند ماه) تیم‌های فوتبال مس ایران و الاهلی امارات از ساعت 19 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و سومین نماینده ایران در این مسابقه‌ها هم توانست با تداوم پیروزی تیم‌های ایرانی بر تیم‌های عربی، با نتیجه پرگل 4 بر 2 میهمانش را شکست دهد.

تیم مس در این مسابقه فوتبالی سراسر هجومی و برتر را نسبت به تیم اماراتی به نمایش گذاشت. آن‌ها ابتدا در دقیقه 20 توسط مصطفی سیفی صاحب اولین گل‌ بازی شدند.

در ادامه باز هم تیم مس بر حملاتش افزود اما نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده بهینه‌ای داشته باشد. در عوض این تیم الاهلی بود که در دقیقه 47 نیمه نخست توانست نتیجه را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم تیم مس باز هم فوتبال هجومی را در دستور کارش قرار داد. اما موقعیت‌های گلزنی این تیم یک به یک از دست رفت تا این که مهرزاد معدنچی مهاجم ایرانی حریف در دقیقه 56 نتیجه را دو بر یک به سود تیم الاهلی کرد.

پس از این گل حملات مس شدت بیشتری یافت و این تیم موفق شد ابتدا در دقیقه 75 توسط مهدی رجب‌زاده کار را به تساوی بکشاند و در ادامه در دقیقه 84 همین بازیکن مس را یک گل از حریفش جلو انداخت. بازیکنان تیم الاهلی تلاش زیادی برای جبران این نتیجه نداشتند و باز هم تیم مس در دقیقه 92 این بار به وسیله بازیکن تعویضی لوکا بوناچیچ سرمربی کرمانی‌ها یعنی علی سامره نتیجه را 4 بر 2 به سود خود کرد.

مس با این پیروزی سنگین‌ترین نتیجه را در میانت تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بر تیم‌های عربی تحمیل کرد و هواداران این تیم از چنین موفقیتی که در شرایط بحرانی تیم‌شان به دست آمد، به شدت ابراز خوشحالی می‌کردند.

این بازی را حدود 11 هزار تماشاچی از نزدیک می‌دیدند.

به گزارش ایسنا در ادامه روز دوم این بازی‌ها چهارمین نماینده فوتبال باشگاهی ایران یعنی فولاد سپاهان اصفهان نیز از ساعت 20 و 50 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف تیم الشباب عربستان رفته است که تا این لحظه با نتیجه یک بر صفر از حریفش پیش است.


[ جمعه 88/12/7 ] [ 1:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال استقلال ایران پس از پیروزی برابر الاهلی جده به مکه رفت تا کعبه را زیارت کنند.

تیم استقلال در اولین روز مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا توانست با نتیجه دو بر یک تیم الاهلی جده را در عربستان شکست دهد. بازیکنان، کادرفنی و همراهان تیم استقلال پس از این پیروزی به مکه رفته و محرم شدند.

هم‌چنین علی انصاری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز پس از این پیروزی مبلغ 50 هزار دلار به بازیکنان این تیم پاداش داد. این پاداش بلافاصله پس از پیروزی در رختکن به بازیکنان پرداخت شد.

تیم استقلال روز چهارشنبه به بحرین می‌رود و پس از توقفی در فرودگاه از آنجا به ایران بازخواهد گشت.

امیررضا واعظی آشتیانی نیز مدیرعامل باشگاه استقلال پس از این پیروزی در رختکن گفت:" این برد حق شما بود و آن را به همه تبریک می‌گویم. در شب مراسم تاج‌گذاری امام زمان (عج) عیدی خوبی به ملت ایران دادید".

وی از صمد مرفاوی سرمربی تیم استقلال هم به واسطه این پیروزی تقدیر و تشکر کرد.


[ جمعه 88/12/7 ] [ 1:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

" ما برای گلزنی تلاش زیادی کردیم و طبیعی بود که پس از گشوده دروازه الوحده برای دقایقی تمرکز خود را از دست بدهیم". منصور ابراهیم زاده مربی ذوب آهن در جلسه مطبوعاتی بازی با این جملات کار بازیکنان جوانش را ستود.

ذوب آهن سه شنبه عصر 1-0 الوحده را شکست داد تا یکی از شانس‌های صعود از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود.

ابراهیم زاده گفت:" تیم من از نفرات جوانی تشکیل شده که کمتر تجربه حضور در میادین بین المللی را دارد. آنها بعد از گل دقایقی متاثر از بازی بی پروا و مستقیم تیم الوحده عملکرد چندان خوبی نداشتند اما، بعد از آن بازی را کنترل کردند حتی چند شانس گلزنی هم داشتیم".

ابراهیم‌زاده در خصوص اینکه چرا تیمش فرصت های زیاد گلزنی را در بازی مقابل صدرنشین لیگ برتر امارات از دست داد، گفت: اینکه ما شانس های زیاد گلزنی را از دست دادیم نشان می دهد که موقعیت های بسیاری داشته‌ایم. برای اینکه در گلزنی توفیق بیشتری داشته باشیم باید بیشتر تمرین کنیم. این کار سختی است اما با تلاش بسیار موفق به انجام آن خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه مدعی شد از تیم الوحده شناخت کافی را داشته و این شناخت را به همراه دستیارانش با آنالیز بازی این تیم اماراتی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده اند.

ابراهیم زاده در پاسخ به خبرنگار اماراتی که از شانس صعود ذوب آهن از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا پرسید، گفت: دوستان اسم این گروه را گروه مرگ گذاشتند اما من گروه B لیگ قهرمانان آسیا را گروه زندگی می نامم. اگر می خواهیم به مراحل نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم باید با حریفان بزرگ آسیایی مبارزه کرده و به موفقیت دست یابیم.

وی در خصوص دلایل استفاده از ایگور کاسترو در بازی مقابل الوحده گفت: "من به عنوان سرمربی تیم می دانم از بازیکنانم باید کی ، کجا و چگونه استفاده کنم. امروز هم بهترین فرصت برای ایگور بود تا به میدان برود و توانایی خود را به نمایش بگذارد".

تیم فوتبال ذوب‌آهن درحالی در اولین دیدار از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان الوحده امارات بود که طی روز‌های گذشته تلاش گروه ورزش ایسنا برای صدور کارت پوشش خبری این دیدار برای نماینده‌ی ایسنا با کارشکنی برخی افراد به نتیجه‌ای نرسید.

قطعا حضور ذوب‌آهن به عنوان یکی از چهار نماینده‌ی ایران در لیگ قهرمانان آسیا مایه افتخار و مباهات هر ایرانی است اما، ظاهرا برخی با رفتار‌های غیرحرفه‌ای حاضر به حضور نماینده خبری ایسنا در رویدادی مهمی چون لیگ قهرمانان آسیا آن هم در داخل کشور نشده‌اند که این موضوع جایی بسی تعجب است. امیدواریم در دیدار‌های آینده‌ی تیم ذوب‌آهن، ایسنا نیز همانند همه رسانه‌ها فرصت حضور خبری داشته باشد.


[ جمعه 88/12/7 ] [ 12:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

روز نخست بازی‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا 2010 با انجام هشت بازی در 23 فوریه – 4 اسفند ـ‌ در سرتاسر آسیا برگزار شد.

در روز اول بازی‌های گروه یک و دو در غرب و گروه های پنج و شش در شرق آسیا برگزار شد و بقیه بازی‌ها در روز چهارشنبه (امروز) خواهد بود.

نتایج کامل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در روز نخست هفته اول و برنامه روز دوم این هفته به این شرح است:

گروه یک:

23 فوریه – 4 اسفند

الجزیره امارات 1 – 2 الغرافه قطر

ورزشگاه بن زاید ابوظبی

23 فوریه – 4 اسفند

الاهلی عربستان 1 – 2 استقلال ایران

ورزشگاه ولیعهد عبدالله الفیصل جده

گروه دو:

23 فوریه – 4 اسفند

بنیادکار ازبکستان 3 – 0 الاتحاد عربستان

ورزشگاه جار تاشکند

23 فوریه – 4 اسفند

ذوب آهن ایران 1 – 0 الوحده امارات

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

گروه سه:

24 فوریه – 5 اسفند

العین امارات – پاختاکور ازبکستان

ورزشگاه بین المللی شیخ خلیفه العین ساعت 19:20

24 فوریه – 5 اسفند

الشباب عربستان – سپاهان ایران

ورزشگاه کینگ فهد ریاض ساعت 20:20

گروه چهار:

24 فوریه – 5 اسفند

السد قطر – الهلال عربستان

ورزشگاه شیخ جاسم بن حامد دوحه ساعت 17:55

24 فوریه – 5 اسفند

مس کرمان – الاهلی امارات

ورزشگاه شهید باهنر کرمان ساعت 19:00

گروه پنج:

23 فوریه – 4 اسفند

سئونگنام ایلهوا کره جنوبی 2 – 0 کاوازاکی فرانتاله ژاپن

مجموعه ورزشی تانچئون سئونگنام

23 فوریه – 4 اسفند

بیجینگ گوان چین1 – 0 ملبورن ویکتوری استرالیا

ورزشگاه بیجینگ ورکرز بیجینگ

گروه شش:

23 فوریه – 4 اسفند

پرسیپورا جایاپورا اندونزی 1 – 4 جئونبوک موتورز کره جنوبی

ورزشگاه گلورا بانگ کارنو جاکارتا

23 فوریه – 4 اسفند

کاشیما آنتلرز ژاپن 1 – 0 چانگ چون یاتای چین

ورزشگاه کاشیما ساکر کاشیما

گروه هفت:

24 فوریه – 5 اسفند

سوان بلووینگز کره جنوبی - گامبا اوزاکا ژاپن

ورزشگاه سوؤان ورلدکاپ سوان ساعت 19:30

24 فوریه – 5 اسفند

هنان جیانی چین – آرمد فورسد سنگاپور

ورزشگاه هانگ های چنگدو ساعت 20:00

گروه هشت:

24 فوریه – 5 اسفند

سنفریس هیروشیمای ژاپن – شاندونگ لوننگ چین

ورزشگاه هیروشیما بیگ آرک هیروشیما ساعت 19:00

24 فوریه – 5 اسفند

آدلاید یونایتد استرالیا – پوهانگ استیلرز کره جنوبی

ورزشگاه هیندمارش ساعت 19:30


[ جمعه 88/12/7 ] [ 12:48 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا در برابر حریف عربستانی به برتری دست یافت.

پس از پیروزی یک بر صفر ذوب آهن مقابل الوحده امارات آبی‌پوشان تهرانی نیز نیمه شب سه‌شنبه با دو گل "فرهاد مجیدی" تیم الاهلی جده را در ورزشگاه امیر عبداله فیصل به زانو درآوردند.

صمد مرفاوی استقلال را با آرایش محمد محمدی، هادی شکوری، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی، جان واریو، حسین کاظمی، کیانوش رحمتی، سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی به میدان فرستاد. در دقایق ابتدایی اگر چه بازیکنان الاهلی چند موقعیت مناسب را بر روی دروازه ایجاد کردند اما این استقلال بود که در دقیقه دهم بازی گل اول را به ثمر رساند. فابیو جان واریو در این دقیقه با یک ارسال دقیق توپ را برای فرهاد مجیدی آماده کرد تا ضربه سر او در میان غفلت مدافعان الاهلی در زاویه مخالف درون دروازه قرار گیرد. بعد از این گل سعودی ها به خود آمدند و حملات خطرناکی را روی دروازه ایجاد کردند که مهمترین آنها حدود دقیقه 20 بازی بود که با واکنش عالی محمد محمدی به هدر رفت. در نهایت جریان بازی به گونه‌ای پیش رفت که استقلال با گل فرهاد مجیدی در نیمه اول به پیروزی برسد.

آبی‌پوشان تهرانی در نیمه دوم یک بازی کاملا منطقی را ارائه دادند. اگر چه سفیدپوشان الاهلی موقعیت‌های زیادی را تدارک دیده و حتی با دستور داور صاحب به پنالتی شدند اما، درخشش محمد محمدی از یک سو و تجربه و آمادگی بالای فرهاد مجیدی از سوی دیگر باعث شد تا استقلال علاوه بر دفع موقعیت‌های حریف برای بار دوم به گل دست‌یابد.

گل دوم استقلال بر روی جایگیری فرهاد مجیدی و ارسال زیبای خسرو حیدری رقم خورد. خسرو حیدری از جناح راست نفوذ خوبی داشت و ارسال دقیق او این فرصت را برای کاپیتان آبی‌پوشان ایجاد کرد تا با ضربه سر دومین گل استقلال را به ثمر برساند.

بعد از این گل، بازیکنان الاهلی روی دروازه‌ی محمدی، حملاتی را تدارک دیدند که در دقیقه 40 نیمه دوم، یکی از آنها نتیجه داد. ارسال محمد مسعد باعث شد تا حسین راهب تک گل تیم میزبان را به ثمر برساند. بعد از این گل و در دقایق باقی‌مانده سفیدپوشان الاهلی که امیدوار شده بودند، بر شدت حملات خود افزودند اما در نهایت با دمیدن سوت داور ژاپنی به نشان پایان مسابقه این نماینده کشور ما بود که در کشور عربستان به یک پیروزی قاطع دست یافت.


[ جمعه 88/12/7 ] [ 12:45 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کاروان تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان برای انجام اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا، بامداد شنبه و عصر دوشنبه عازم عربستان خواهند شد.

برنامه‌ی سفر دو تیم فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان به عربستان برای انجام اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و استقلالی‌ها گرچه یک روز زودتر از تیم سپاهان بازی می‌کنند اما بیش از دو روز جلوتر از این تیم به عربستان می‌رسند.

* استقلال ایران - الاهلی عربستان

این بازی سه‌شنبه چهارم اسفندماه در ساعت ‌20:20 به وقت عربستان و ‌21:50 به وقت ایران در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار می‌شود.

کاروان تیم استقلال بامداد شنبه در ساعت ‌4:35 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد منامه پایتخت بحرین ترک خواهند کرد. استقلالی‌ها قرار است ساعت ‌24 جمعه در هتل المپیک حضور پیدا کرده و در ساعت ‌1 بامداد راهی فرودگاه شوند. آنها بعد از ورود به منامه در ساعت ‌6:15 و حضور چهارساعته در فرودگاه این شهر در ساعت ‌10:15 عازم جده خواهند شد.

طبق برنامه اولین تمرین استقلال در جده عصر شنبه با برنامه‌ای سبک خواهد بود؛ آنها یک‌شنبه تمرین سنگینی را برگزار کرده و دوشنبه سومین و آخرین تمرین‌شان پیش از بازی را به صورت سبک در زمین اصلی ورزشگاه ملک‌ عبدالله برگزار می‌کنند.

تیم استقلال بعد از این بازی، ساعت ‌16 چهارشنبه جده را به مقصد منامه ترک می‌کنند و بعد از ‌5/7 ساعت توقف در فرودگاه، ساعت ‌1:15 بامداد پنج‌شنبه عازم تهران می‌شوند. در برنامه استقلالی‌ها سفر به مکه وجود دارد اما، مشخص نیست آنها چه زمانی به این شهر سفر می‌کنند.

* سپاهان ایران - الشباب عربستان

مسابقه دیگر نماینده ایران در عربستان چهارشنبه پنجم اسفندماه در ساعت ‌20:20 به وقت محلی و ‌21:50 به وقت کشورمان در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض انجام خواهد شد.

کاروان تیم سپاهان یک‌شنبه شب از اصفهان راهی تهران می‌شوند و پس از یک‌شب اقامت در هتل آکادمی کمپ تیم‌های ملی، صبح دوشنبه جلسه تمرینی را در زمین کمپ برگزار کرده و در ساعت ‌17 از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد بحرین حرکت می‌کنند. آنها طبق برنامه ساعت ‌18:45 به منامه می‌رسند و بعد از یک‌ونیم ساعت حضور در فرودگاه، ساعت ‌20:15 از آنجا عازم ریاض می‌شوند.

تیم سپاهان سه‌شنبه اولین و آخرین تمرینش را در ورزشگاه ملک فهد برگزار می‌کند. آنها پس از بازی چهارشنبه برای انجام مراسم حج و زیارت سفرهای به مکه و مدینه خواهند داشت و شنبه هشتم اسفندماه به کشورمان باز می‌گردند.


[ شنبه 88/12/1 ] [ 12:40 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3      
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب