فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار لیگ ها و جام های خارجی2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Manchester City

منچسترسیتی با پیروزی قاطع مقابل سوانسی برای رقبای خود خط و نشان کشید. سرخیو آگرو هم در نخستین حضورش در تیم دوم شهر منچسترنمایشی کوتاه و البته پرفروغ داشت.

بازی پایانی هفته نخست لیگ برتر انگلیس روز گذشته(دوشنبه) با دیدار تیم های منچسترسیتی و سوانسی به پایان رسید و شاگردان مانچینی موفق شدند گام اول را محکم بر دارند و با نتیجه چهار بر صفر سوانسی تیم تازه راه یافته به لیگ برتر را در هم بکوبند. آگرو در اولین حضور در جمع فیروزه‌ای پوشان نمایش درخشانی داشت.

در این دیدار که به میزبانی منچسترسیتی برگزار شد، این تیم مهیمان بود که در بیست دقیه اول بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند بار دروازه جو هارت سنگربان منچسترسیتی را تهدید کرد، اما پس از آن این تیم منچسترسیتی بود که کنترل بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد و یک بارهم توپ را به تیر دروازه زد.

نیمه اول بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان مانچپنی بازی را خوب شروع کردند و در دقیق 58 توسط ادین ژکو به گل اول خود دست یافتند. نکته جالب این بازی حضور سرخیو آگرو بازیکن آرژرانتینی منچسترسیتی بود که در دقیقه 60 به میدان آمد و نتیجه بازی را با نمایش خیره کننده و فوق العاده خود تغییر داد.

مهاجم آرژانتینی همشهری‌ها در نیم ساعتی که در میدان حضور داشت دو گل در دقایق 68 و 90 به ثمر رساند و همچنین یک پاس گل در دقیقه 71 به داوید سیلوا هافبک اسپانیایی این تیم داد و بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود همشهریها به پایان رسید. منچستر سیتی با این نتیجه در کنار بولتون در صدر جدول قرار گرفت.

* نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر انگلیس:

شنبه:

لیورپول یک (سوارز 12)

ساندرلند یک (لارسون 57)

* بلکبرن یک (فورمیکا)

ولور همپتون 2 (استیون فلچر 22، استیون وارد 48)

* ویگان یک (بن واتسون 21)

نوریچ سیتی یک (وسلی هولاهان 45)

* کوئنیز پارک صفر

بولتون 4 (کیهیل 45، گایدون 68 گل به خودی، کلاسنیچ 70 ، موامبا 79)

* فولام صفر

استون ویلا صفر

* نیوکاسل صفر

آرسنال صفر

یک شنبه:

استوک سیتی صفر

چلسی صفر

وست برومویچ یک(لونگ 37)

منچستریونایتد دو( وین رونی 13، یانگ 81)

دوشنبه:

منچستر سیتی 4( ژکو 58، آگرو68و 90، سیلوا 71)

سوانسی صفر

Edin Dzeko of Manchester City in action against Ashley Williams of Swansea City (R) during the Barclays Premier League match between Manchester City and Swansea City

Edin Dzeko of Manchester City celebrates with Yaya Toure after sco

Joleon Lescott of Manchester City beats Stephan Dobbie of Swansea

Manchester City

Edin Dzeko of Manchester City celebrates after scoring the opening

به این ترتیب با انجام دیدار تیم‌های منچسترسیتی و سوانسی، نه دیدار هفته‌ی نخست لیگ برتر انگلیس برگزار شد و 18 تیم اولین بازی فصلشان را برگزار کردند. تنها دیدار تیم‌های تاتنهام و اورتون به دلیل ناآرامی‌های لندن به زمان دیگری موکول شد.

در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در پایان هفته‌ی نخست رقابت‌ها پس از منچسترسیتی و بولتون که با تفاضل گل 4+ در صدر قرار دارند، دو تیم سه امتیازی منچستریونایتد و ولورهمپتون با وضعیت مشابه در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.


[ چهارشنبه 90/5/26 ] [ 2:0 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته دوم لیگ برتر آلمان با توقف کایزرسلاترن و شکست وردربرمن به پایان رسید.

هفته دوم بوندسلیگا روز گذشته (یکشنبه) با انجام دو دیداربه پایان رسید. در دیدار نخست کایزرسلاترن که در مقابل تماشگران خودی بازی می کرد، در برابر تیم تازه صعود کرده اوگسبورک با تساوی یک بر یک متوقف شد. و بایر لورکوزن که به مصاف وردربرمن یکی از تیم های مدعی رفته بود، موفق شد با تک گل دقایق پایانی کادلیچ پیروز از میدان خارج شود.

* برنامه و نتایج هفته دوم بوندسلیگا

 

شالکه 5 (هونتلار 42 و47و 84 ، لویس 48، رائول 59)

کلن یک (پودولسکی 12)

 

 

* هامبورگ 2 (پتریچ 25، هیونگ مین 62 )

هرتابرلین 2 (توران 42، میاتوویچ 88)

 

 

* فرایبورگ یک (سیسه 90)

ماینس 2 (ریسه 62، ماکسیم 79 )

 

 

* نورنبرگ یک (بیخارت 56)

هانوفر 2 (عبدالقوی 16، رواچ 26)

 

 

* هوفنهایم یک (صالحوویچ 9)

بوروسیا دورتموند صفر

 

 

* ولفسبورگ صفر

بایرن مونیخ یک ( گوستاوو 90)

 

 

* مونشن گلادباخ یک (فیلیپ دامیس 67)

اشتوتگارت یک (کاکائو 70)

 

 

یکشنبه

 

کایزرسلاترن یک(ایتای 80)

اوکسبورگ یک( مولدیرس 10)

 

بایرلورکوزن یک( کادلیچ 86)

وردر برمن صفر

 

**جدول رده بندی بوند سلیگا پس از پایان هفته دوم

1- ماینس 6 امتیاز

2- هانوفر 6 امتیاز

3- اشتوتگارت 4 امتیاز


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 1:51 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Fernando Torres of Chelsea is challenged by Rory Delap of Stoke

هفته‌ی نخست لیگ برتر انگلیس با تساوی چلسی مقابل استوک سیتی و پیروزی منچستر یونایتد پیگری شد تا تیم نایب قهرمان فصل گذشته در هفته‌ی آغازین رقابت‌ها دو امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی عقب بیفتد.

روز گذشته( یکشنبه) در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس تیم مدعی چلسی با مربی جدید خود نتوانست به نتیجه بهتری از تساوی بدون گل برابر میزبان خود استوک سیتی دست یابد تا از ناکامان هفته اول لقب بگیرد.

در دیدار دیگر منچستر یونایتد به مصاف وست برمویچ میزبان خود رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک پیروز از میدان خارج شود و نخستین سه امتیاز خود را در فصلی که فرگوسن مدعیان قهرمانی در آن را زیاد می داند، دشت کند.

در این دیدار هرچند منچستر یونایتد توانست با گلهای وین رونی و اشلی یانگ بازیکن جدید خود به پیروزی برسد، اما مصدومیت ویدیچ و فردیناند دو مهره اصلی خط دفاعی این تیم طعم پیروزی را برای آنها تلخ کرد. به گفته کادر پزشکی باشگاه منچستر یونایتد، ویدیچ کاپیتان صربستانی شیاطین سرخ دو هفته و فردیناند شش هفته از میادین به دور خواهند بود.

تیم‌ منچسترسیتی آخرین دیدار هفته را مقابل سوانسی - تیم تازه وارد به لیگ برتر، برگزار می کند.

* برنامه و نتایج هفته نخست لیگ برتر :

شنبه

 

لیورپول یک (سوارز 12)

ساندرلند یک (لارسون 57)

* بلکبرن یک (فورمیکا)

ولور همپتون 2 (استیون فلچر 22، استیون وارد 48)

 * ویگان یک (بن واتسون 21)

نوریچ سیتی یک (وسلی هولاهان 45)

 * کوئنیز پارک صفر

بولتون 4 (کیهیل 45، گایدون 68 گل به خودی، کلاسنیچ 70 ، موامبا 79)

* فولام صفر

استون ویلا صفر

* نیوکاسل صفر

آرسنال صفر

Gervinho of Arsenal bows his head after being shown the red card

Aaron Ramsey of Arsenal battles for the ball with Cheik Tiote

یکشنبه

 

استوک سیتی صفر

چلسی صفر

Fernando Torres of Chelsea has a shot blocked by Jonathan Woodgate

وست برومویچ یک(لونگ 37)

منچستریونایتد دو( وین رونی 13، یانگ 81)

دوشنبه

منچستر سیتی ـ سوانسی

بازی تیم‌های تاتنهام و اورتون به خاطر ناآرامی‌های لندن به تعویق افتاد.


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 1:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Mesut Oezil of Real Madrid celebrates with Angel Di Maria after scoring

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا به تساوی 2 بر 2 رسیدند؛ گواردیولا باز هم در سانتیاگوبرنابئو بازنده از میدان خارج نشد تا آبی - اناری‌ها با توجه به زدن گل در زمین حریف شرایط بهتری برای قهرمانی داشته باشند.

دیدار رفت سوپرجام اسپانیا بامداد دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار شد که پیکار تیم‌های قهرمان لالیگا و جام حذفی در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. ویا (36) و مسی (45) برای بارسلونا گلزنی کردند و اوزیل (13) و آلونسو گل‌های سپیدپوشان مادریدی را به ثمر رساندند.

بازی - همانند چند دیدار اخیر دو تیم با برتری رئال مادرید و یارگیری تمام زمین بازیکنان این تیم آغاز شد. نتیجه فشار بر روی بازیکنان بارسلونا که ژاوی را هم از ابتدا در ترکیب نداشتند، فرصت‌های گلزنی بیشتر و از کارانداختن سبک پاسکاری کوتاه بارسلونا بود.

رئال مادرید در دقیقه‌ی 13 به آن‌چه شایستگی‌اش را داشت دست یافت. حرکت غافلگیرکننده کریم بنزما و پاس در عرض برای اوزیل با ضربه‌ی زیرکانه و بغل پای هافبک آلمانی همراه شد تا نخستین گل بازی به ثمر برسد.

بارسلونا پس از دریافت این گل باز هم نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و شاگردان مورینیو بیشتر ابتکار عمل را در اختیار داشتند.

بارسلونا در حالی در دقیقه‌ی 36 به گل تساوی دست پیدا کرد که پیش از آن حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت. ویا اما با حرکتی استثنایی و شوتی سرکش کاسیاس را تسلیم کرد و بازی به تساوی کشیده شد تا بارسلونا با انگیزه‌ی بیشتری کار را دنبال کند.

دو تیم به گونه‌ای در دقایق باقی مانده‌ی نیمه‌ی نخست به بازی ادامه دادند که همه منتظر شنیدن سوت فرناندو تکسیرا بودند، بهترین بازیکن جهان هرچند از کوچک ترین فرصتی که در اختیار داشت گل برتری را به ثمر رساند.

Barcelona

لیونل مسی که در نیمه‌ی نخست کاملا خنثی و کم اثر نشان داده بود، در آخرین دقیقه‌ی بازی از غفلت مدافعان رئال نهایت استفاده را برد و در مصاف تک به تک برای دومین بار دروازه‌ی کاسیاس را گشود تا بارسلونا در یکی از معدود بازی‌های چند سال اخیر در شرایطی که شایستگی‌اش را نداشت و خوب بازی نکرده بود، از حریف پیش بیفتد.

از اتفاق‌های مهم نیمه‌ی نخست می توان به شکیبایی داور در استفاده نکردن از کارت‌های رنگی و صحنه‌ی مشکوک در محوطه‌ی جریمه‌ی رئال روی الکسیس سانچس اشاره کرد. هرچند به نظر می رسید بازیکن شیلیایی بارسلونا در بیرون محوطه متوقف شده است.

در نیمه‌ی دوم رئال مادرید برای جبران گل خورده فشار بیشتری روی دروازه‌ی بارسلونا به وجود آورد، اما بارسلونا نسبت به نیمه‌ی اول بهتر کار کرد و توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

Cristiano Ronaldo of Real Madrid reacts after Barcelona scored their second goal

نخستین تعویض مورینیو در بازی بلافاصله با به ثمر رسیدن گل تساوی همراه بود. حضور پپه درون محوطه جریمه و پاس رو به عقب او با ضربه‌ی زمینی آلونسو همراه شد و دروازه‌ی والدس فروریخت. هرچند سنگربان بارسلونا روی این گل مقصر نبود و شش مدافعی که بین توپ و دروازه قرار داشتند، هیچ اثر مثبتی جز کور کردن دید او نداشتند.

گواردیولا که از نتیجه‌ی 2 بر 2 هم ناراضی به ثمر نمی رسید، مغز متفکر تیمش را راهی میدان کرد تا با حضور ژاوی، میانه‌ی میدان بیشتر در اختیار بارسلونا قرار بگیرد.

بارسلونا در نیمه‌ی دوم تا حدی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت که درصدمالکیت توپ در نیمه‌ی دوم و کل بازی به سود بارسلونا رقم خورد.

قضاوت فرناندو تکسیرا در این بازی هم حرف و حدیث‌هایی داشت و خالی از اشکال نبود. در یکی از حملات رئال مادرید ویکتور والدس که نتوانسته بود سانتر ارسالی روی دروازه را مهار کند، پس از افتادن روی زمین با دست مانع حرکت رونالدو شد، اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

صحنه‌ی جالب و تاثیرگذار دیگر خطای بی مورد، عمدی و خطرناک پپه بر روی دنی آلوز بود که داور به راحتی از دادن کارت خودداری کرد. به نظر می رسید این تصمیم داور با بزرگ نمایی مدافع برزیلی بارسلونا در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا که منجر به اخراج همین پپه شد، بی ارتباط نبوده باشد.

دیگر صحنه‌ی مشکوک این بازی در محوطه‌ی جریمه‌ی رئال اتفاق افتاد و پدرو در حالی که غیر از کاسیاس کسی را پیش رو نداشت توسط مارسلو متوقف شد که داور صحنه را خطا تشخیص نداد و کار را پیگیری کرد.

رئال مادرید هرچند در این دیدار برتر نشان داد، اما با توجه به دو گلی که در خانه دریافت کرد کار دشوارتری نسبت به بارسلونا در دیدار برگشت در نوکمپ خواهد داشت.

از مجموع شاخص‌های فنی پایان بازی تنها مالکیت توپ با شاگردان گواردیولا بود. بارسلونا در کل بازی تنها دو بار توپ را به سمت دروازه‌ی کاسیاس شلیک کرد که هر دو بار وارد دروازه شد! در سوی مقابل رئالی‌ها 17 شوت داشتند که 8 تای آن در چارچوب بود. در تعداد کرنر هم برتری با تیم میزبان بود و 9 بر 2 در تعداد ضربات کرنر از بارسلونا پیشی گرفت.

شش واکنش از والدس و در سوی مقابل شب نسبتا آرام کاسیاس که جز دو گل دریافتی دیگر مجبور به واکنش نشد دیگر شاخصی بود که بازی تهاجمی رئال مادرید را تایید کرد. بارسلونا فقط مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشت و 60 - 40 از حریف پیش افتاد.

رئال مادرید در دیدار مقابل بارسلونا هماهنگ و منسجم نشان داد. در سوی مقابل بارسلونا که پویول، پیکه، ژاوی، بوسکتس و پدرو را در ترکیب اولیه خود نمی دید توانست زیرفشار عملکرد قابل قبولی داشته باشد. شاد نکته‌ی امیدوارکننده برای گواردیولا بازی خوب سانچس و تیاگو آلکانترا باشد که در این دیدار در چندین صحنه توانایی‌های خود را به رخ بازیکنان رقیب کشیدند.

Real Madrid players celebrate after Real Madrid

Real Madrid

Barcelona

Real Madrid

Real Madrid 

Real Madrid

Xavi Hernandez (R) and Leo Messi of Barcelona

* ترکیب دو تیم

رئال مادرید: ایکر کاسیاس، مارسلو، ریکاردو کاروالیو، پپه، سرخیو راموس، ژابی آلونسو، مسوت اوزیل، سامی خدیرا (کالخون58) ، کریم بنزما (هیگوآین 81)، آنخل دی ماریا (کونترائو 54)، کریستیانو رونالدو.

بارسلونا: ویکتور والدس، اریک آبیدال، دنی آلوز، سیدو کیتا، آدریانو (جرارد پیکه 62)، خاویر ماسکرانو، آندرس اینیستا،‌ تیاگو آلکانترا (ژاوی 58)، الکسیس سانچس، داوید وی (پدرو 73)، لیونل مسی.

دیدار برگشت دو تیم بامداد پنج‌شنبه در ورزشگاه 98 هزار نفری نوکمپ برگزار خواهد شد.


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 1:45 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Real Madrid players Cristiano Ronaldo (L) goalkeeper Iker Casillas (C) and coach Jose Mourinho during a news conference

فصل تازه لیگا به زودی فرا می رسد. هواداران فوتبال باشگاهی در اسپانیا به زودی می توانند شاهد تماشای بازی ستارگان محبوب خود همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشند. با این همه به نظر می رسد، انتظار آنها طولانی تر خواهد شد؛ چرا که اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا تهدید کرده است، دست به اعتصاب خواهد زد.

بر‌اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود، فصل 2012 – 2011 لیگا روزهای 20 و 21 اوت آغاز شود ولی تهدید بازیکنان برای برپایی اعتصاب می تواند این برنامه ریزی را به هم بریزد.

بازیکنان لیگ های دسته اول و دوم اسپانیا در اعتراض به چگونگی پرداخت دستمزدشان اعلام کرده اند، اعتصاب خواهند کرد. اعتصابی که ایکر کاسیاس و کارلس پویول، کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا را کنار هم قرار داده است. این دو بازیکن سرشناس همانند بسیاری از بازیکنان شناخته شده دیگر پشتیبانی خود را از این فراخوان اعلام کرده اند.

علت اصلی این تصمیم خشم بازیکنان از رفتار باشگاه ها در چگونگی پرداخت دستمزدهایشان عنوان شده است. آنها ادعا می کنند، باشگاه های اسپانیایی حقوق شان را با تاخیر و یا با اکراه و بی میلی پرداخت می کنند. لوئیس رویبالس، رییس اتحادیه بازیکنان اسپانیا تایید کرد، "بازیکنان گردهم آمده و اعلام کرده اند، کافی است." او خواستار امضای موافقت نامه ای با اتحادیه فوتبال اسپانیا است. اتحادیه باشگاه ها قرارداد تازه ای را در اختیار اتحادیه بازیکنان قرار داده ولی هنوز آن را به صورت نهایی امضا نکرده است.

رویبالس همچنین گفت: "تمام بازیکنان لیگ های دسته اول و دوم لیگا تصمیم گرفته اند، در صورتی که با لیگا توافقی به دست نیابند، هفته های اول و دوم فصل تازه را برگزار نکرده و دست به اعتصاب بزنند. اتحادیه بازیکنان آماده انجام گفت و گوها با لیگاست تا از برپایی اعتصاب جلوگیری شود. با این همه رقابت ها زمانی آغاز خواهد شد که توافق نامه جدیدی درباره پرداخت دستمزدها به امضا برسد. ما خواهان و پشتیبان قانونی همانند آنچه در آلمان، انگلیس یا هلند به اجرا در آمده، هستیم. در این کشورها باشگاه هایی که توان پرداخت را ندارند، هرگز اجازه شرکت در رقابت ها را نیز به دست نمی آورند."

وی افزود: "در شرایط ناخوشایندی به سر می بریم. دیگر پول نمی خواهیم. خواهان پایبندی به قراردادها هستیم." به گفته او یکصد بازیکن در فصل گذشته روی هم رفته نزدیک به 12 میلیون یورو را از باشگاه های خود دریافت نکرده اند. احتمال هم داده نمی شود که شرایط در فصل آینده بهتر شود. به باور او در سال آینده این آمار به 200 بازیکن و این رقم به 50 میلیون یورو خواهد رسید.

گفته می شود، نیمی از 42 باشگاه حرفه ای اسپانیا با خطر ورشکستگی رو به رو هستند. باشگاه های دسته اولی همانند رئال ساراگوسا، رئال بتیس، مایورکا، مالاگا، لوانته، رئال سوسیه داد یا اسپورتینگ خیخون اعلام کرده اند، از پرداخت دستمزد بازیکنان شان ناتوان بوده و از گریزگاهی قانونی بهره گرفته اند. بر اساس قوانین باشگاهی که پرونده بدهکاری مالی دارد، اجازه می یابد، تا بر خلاف قوانین جاری در لیگ مانده و از خطر سقوط اجباری به دسته پایین تر در امان بماند.

لیگ حرفه ای اسپانیا در نظر دارد، برای تمامی بازیکنانی که دستمزدهای مورد توافق خود را از سوی باشگاه هایشان دریافت نمی کنند، نهادی را تاسیس کند. اقدامی که از نظر اتحادیه بازیکنان بسیار ناچیز شمرده شده است. روبیالس در این باره گفت: "پولی که در نظر گرفته شده در برابر طلب بازیکنان کافی نیست."

در نشست خبری در هتلی در مادرید در کنار کاسیاس و پویول نزدیک به یکصد بازیکن دیگر نیز حاضر بودند. از خوآن ماتا، ژابی آلونسو، سرخیو گارسیا و سانتی کاسورلا گرفته تا فرناندو یورنته همگی در این برنامه حاضر شدند تا یکپارچگی بازیکنان را در اعتراض به ضایع شدن حق شان نشان دهند.

کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا در این باره گفت:‌ "موقعیت بسیار دشواری است و فکر می کنم، بازی نخواهیم کرد."

وی همچنین نایب رییس AFE‌، اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا نیز هست.


[ شنبه 90/5/22 ] [ 2:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته اول رقابت‌های بوندسلیگا با پیروزی ماینس و شکست تلخ بایرن مونیخ در خانه به پایان رسید.

هفته اول فصل جدید بوندسلیگا یک شنبه با انجام دو دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین آنها بایرن مونیخ مدعی اصلی قهرمانی با یک گل در آلیانس آره‌نا مقابل تیم نه چندان مطرح مونشن گلادباخ شکست خورد و ناکام اصلی هفته اول لقب گرفت.

در دیگر دیدار برگزار شده ماینس با دوگل بایرلورکوزن را شکست داد تا نشان دهد درخشش در فصل گذشته‌ی رقابت‌ها اتفاقی نبوده است.

* نتایج هفته اول بوندسلیگا

جمعه

بوروسیا دورتموند 3 (گروسکروتس 17و48، گوتسه29 )

هامبورگ یک (روبرت79) 

شنبه:

اشتوتگارت 3 (کاکائو 37، مارتین هارنیک 55، شینجی اوکازاکی 88)

شالکه صفر

اوکسبورگ 2 (میلدرس 52 و 80)

فرایبورگ 2 (سیسه 47، ماکاده 55 )

هانوفر 2 (جان اشلاودراف 15، محمد عبدالقوی 30)

هوفنهایم یک (صالحویچ 19)

وردربرمن 2 (مارکوس روزنبرگ 60 و 80)

کاریزسلاترن صفر

کلن صفر

ولفسبورگ 3 (هلمس 17 و 90، مارسل شاور 85) 

هرتابرلین صفر

نورنبرگ یک (پکارت 81)

یکشنبه:

ماینس دو(سامی العلاقی 31، توپاک 86 گل به خودی)ـ

بایرلورکوزن صفر

بایرن مونیخ صفر

مونشن گلادباخ یک(ایگور دی کامارگو62)

در پایان هفته‌ی نخست رقابت‌های بوندسلیگا ولفسبورگ، اشتوتگارت و بوروسیا دورتموند با 3 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم جدول جای گرفته‌اند.


[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 2:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Philipp Lahm of Muenchen is challenged by Marco Reus of Moenchengladbach

هفته اول رقابت‌های بوندسلیگا با پیروزی قاطع اشتوتگارت و شکست تحقیر آمیز کلن پیگیری شد.

 

روزشنبه هفته اول فصل جدید بوندسلیگا آلمان با انجام 6 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدارها اشتوتگارت با نتیجه‌ی مقتدرانه 3 بر صفر شالکه را شکست داد و کلن در دیداری خانگی با 3 گل مغلوب ولفسبورگ شد.

 

هانوفر هم 2 بر یک هوفن‌هایم شگفتی ساز فصل گذشته‌ی رقابت‌ها را شکست داد.

 

سایر دیدارهای هفته‌ی نخست بوندسلیگا یک شنبه پیگیری می شود و تیم‌های بایرن مونیخ و بایر لورکوزن مقابل حریفان خود به میدان می روند.

 

برنامه و نتایج هفته اول

 

جمعه

 

بوروسیا دورتموند 3 (گروسکروتس 17و48، گوتسه29 )

هامبورگ یک (روبرت79)

 

شنبه:

 

*اشتوتگارت 3 (کاکائو 37، مارتین هارنیک 55، شینجی اوکازاکی 88)

شالکه صفر

 

* اوسبورگ 2 (میلدرس 52 و 80)

فرایبورگ 2 (سیسه 47، ماکاده 55 )

 

* هانوفر 2 (جان اشلاودراف 15، محمد عبدالقوی 30)

هوفنهایم یک (صالحویچ 19)

 

* وردربرمن 2 (مارکوس روزنبرگ 60 و 80)

کاریزسلاترن صفر

 

ـ*کلن صفر

ولفسبورگ 3 (هلمس 17 و 90، مارسل شاور 85)

 

* هرتابرلین صفر

نورنبرگ یک (پکارت 81)

 

یکشنبه:

 

* ماینس ـ بایرلورکوزن

بایرن مونیخ ـ مونشن گلادباخ

 

در جدول رده بندی بوندسلیگا 6 تیم سه امتیازی در رده‌های نخست قرار گرفته‌اند.


[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 1:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

General view during the UEFA Champions League Group Stage draw

آرسنال در مرحله ی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اودینزه می رود، بایرن مونیخ هم با اف سی زوریخ دیدار می کند، سایر تیم‌های حاضر در این مرحله هم حریفان خود را در مرحله‌ی حذفی شناختند.

آیین قرعه کشی مرحله‌ی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و طبق قرعه تیم آرسنال برای صعود به مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف اودینزه برود. نایب قهرمان دو فصل پیش این رقابت‌ها هم باید به مصاف اف سی زوریخ سوئیس برود.

برنامه‌ی رقابتها به بدترین شکل ممکن برای توپچی‌های لندنی مشخص شده است. آرسنال در هفته‌ی سوم آگوست دو دیدار مقابل این تیم ایتالیایی برگزار کند. شاگردان ونگر این دو بازی را در هفته‌هایی انجام می دهند که سه بازی دشوار با نیوکاسل، منچستریونایتد و لیورپول دارند.

قرعه تیم‌های حاضر در مرحله‌ی حذفی به شرح زیر است:

اودنسه - ویارئال

توئنت انسخده - بنفیکا

آرسنال - اودینزه

بایرن مونیخ - اف سی زوریخ

لیون - رابین کازان


[ شنبه 90/5/15 ] [ 2:5 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   11   12      
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب